chivaz och annat äventyr :o :D

jag fick skjuts av farfar till chivaz för att hälsa på honom, farfar åkte vidare till värnäs (macken) och jag hälsade lite på dino och på gunvor :)
Sen gick jag till chivaz , gav honom lite morot, och sen tog jag ut honom och borstade och gosade , lite ''hov'' träning gjorde vi också! Han lyfter hoven nu när man säger hov ! :'D
sen när farfar kom, så åt vi smörgås o drack kaffe/saft. När vi åkte hem såg jag trulls och sonja på vägen (julias hästar) :o jag ba STANNA BILEN!!! och så tog jag dom och så kommer julia springandes. jag frågade om jag skulle rida hem emd henne och hon ville det. sen kom sandra, och ba va hände ?! och julia sa
vi travade på gärdet och så sticker sonja, och trulls med så sadeln glider , och emelia ramlar av. och då stannar jag och så sticker trulls, och ja.. emelia svimmade! jag tror hon skada ryggen..
Aa, så jag red på sonja utan hjälm hem, och så tog vi av dom grejerna och så åkte jag hem. ska höra av mig till julia sen, se hur allt blev och gick :P
knäppte lite bilder på chivaz som ni får se sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0