dockan som förstörde mitt liv

den här dockan, är med i tre filmer som heter ''den onda dockan del 1 , 2 och 3'' eller på engelska ''child's play 1,2 och 3''
såklart är det skräckfilmer. När jag var mindre, kanske 6 år eller nåt, så såg jag en del av en av filmerna(vet inte vem det var) och jag har haft mardrömmar i säkert 2 år efter filmen.
jag tror ibland att jeans dockor ska vakna och stirra på mig och le sådär äckligt fint leende som betyder ''hahaha,nu tar jag dig.''
denna film förstörde t.ex att vara uppe där nere ensam utan att bli livrädd. MEN jag har letat överallt efter vad filmen hette, och nu vet jag.
och dum som jag är så vill jag såklart se dom..
men då vill jag se dom med nån jag tycker om, och som tål sånahär filmer utan att skrämma ihjäl mig som en viss ELLINOR alltid gör när vi ser på skräckfilmer -.-
här är trailern på 1:an
det gick inte att bädda in, men här är den: http://www.youtube.com/watch?v=NOEpO2w4qS4
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0