Elephant man - dance and sweep

hey, Kom nyss hem, skolan rulla på, hade matte o allt ! -.-'  AA men efter skola så gick vi runt i skolan och flummade och väntade på elina i 1 timme typ !! Snackade med massa människor och så, sen tillslut kom elina då gick vi till ica för dom köpte godis, då köpte jag en billy's pizza för jag va ashungrig ! :o Sen tog vi bussen hem, och nyss åt jag min billy's pizza och nu är jag mätt :D , och ensam hemma ! :3 nu ska jag kolla på Water for elephants, hoppas den är bra :p
Gulliga Viran :D :D :love:

Kommentarer
Postat av: mikaela

Water for elephants va grymt bra! :)

2011-08-22 @ 19:49:42
URL: http://skooogsmullarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0