förlåt vännerna :(

ursäkta att jag inte bloggat något idag, har haft fullt upp. Har först varit i ekshärad , och där klippte jag mig, det blev sidecut , noppade och färgade ögonbryn , bilder kommer sen :)
sen åkte vi och beställde en calzone, hade inte ätit på hela dagen, amnamn! sen var vi och firade jenny, kladdkaka in my <3
Efter det åkte jag,chasmin och mamma hem o hämtade jean :) påväg hem gick vi in på affären och köpte godis och lite tillbehör!
efter det, åkte vi hem och softade, men så hade jultidningarna kommit, så åkte ut och säljde ! :D tjänade en hel del, över 1000 , men vi åkte i spöregn.....
nu sitter vi här o ska se ''familj på väg'' den är jättebra, ett skitbra filmtips, ha det bra nudå smurfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0