försvarar mig själv och bloggen

kollade in på ellinors blogg, såg att hon uppdaterat och frågat om hon skulle forsätta, och det var 2 kommentarer. som vanligt blev jag nyfiken och kollade, och där stog det såhär:
Postat av: j' you know whooo
jaa! den här är bättre :3 de är endå typ bara du som uppdaterar på den andra bloggen xD <3

svar:
Alltså snälla, (tror det är johanna L eller Jennan) så patetiskt. Det är ju samma person som bloggar här som där, dom ändrar inte personlighet så den här bloggen blir sämre, för det är samma person, och jag sen också då.
Dessutom , igår uppdaterade jag inte för att jag var i karlstad, och det ligger 15 mil, alltså 2 timmar härifrån. Därför så uppdaterade jag inget. Jag uppdaterar bra annars.! kolla gärna min kategori. stina's inlägg, och bilder. i dom uppdaterar jag mest.



Kommentarer
Postat av: Ellinor & Stina - Ponygeeks

Jennan är snäll! Bli inte sur på henne! Hon menade säkert att de bara va igår då bara jag uppdaterade! jennan menar inge illa :33

/ Ellinor

2011-08-20 @ 12:36:03
URL: http://ponygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0