haleboup

jag hatar mitt halebop. asdyrt och ringa till folk ju -.-'' Iaf idag har jag vart i xär, fick reda på hos tandläkaren att jag ska operera mig, för att ta bort en tand som växer men inte kommer fram skönt värre..
kommer bli nerdrogad och va värsta cp
Iaf, efter de drog vi och köpte pizza, asnice <3 Sen mådde jag skit , mådde illa o ville spy typ. min mobil hade fasnat vid sätet , och de gjorde inte saken bättre -.- så började de spöregna efter vi åkt från mormor, vi va påväg t vajan för att hämta jean. mamma tog min mobil , och jag gick in till amanda o the rest. sen kom jocke o vi va med varann alla tre , men är sjuuuuukt trött , konstigt..
jag har sån beslutsångest...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0