hejsan dan

hej alla! idag har ja först åkt bil till skolan och sen typ degat.. sen så gick vi till en camping,hela högstadiet asså, 7-9 ^^ där hade vi kul. haha Elias har asbra humor, han ba : tja stina! typ 100 gånger, ? och sen så sa han t hanna ba
e: vill du bli ihop med mig? (gravallvarlig)
H: va, äru seriös? ;ooo
e: ser jag seriös ut?
h: men hahaha är du de? :oooo
e: nä, jag går o blir ihop med stina ist.
h: hahaha
jag: ;o
sen sätter han sig bredvid mig, o typ
E: tja, hur mår dura?
jag: bra, dura?
e: är inte det lite väl personligt?
haha så skön ;D aja, sen gick vi hem, eller hem, till skolan xd efter de satt vi o snacka massa vid fritids o de var jag,elias,didrik,lite linnea,vickan,kattis och sofia :)
dagens outfit pallar ja inte ladda upp.. xd men det var rosa strumpor,den svarta tröjan med typ massa gulliga moln o skit på, och ett par leggings med läderknän.. hoppas ni fattar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0