jamenvisst el nåt

just kommit hem. förlåt för sugig update, men asså. jag hade inte tillgång t data, och min mobils sms sak är kopplad till uffemylittleboy X)
iaf. Detta gjorde jag:
tog bussen till stöllet
stog o väntade typ 15 min på andra bussen
gick av vid konsum typ, eller längre bort för han visste inte vart jag skulle av -.-
seen, gick jag till skolan och där mötte Eliaz mig på Pierres moppe^^ Aah, men sne åkte vi till han, och typ spela xbox o slogs och typ var allmänt störda.. Aja. efter de åkte typ alla hem o vi visste inte vad vi skulle göra. och sen gick vi o snackade, och då kom mamma -.- Aja. sitter här nu
kändes som att det blev mycket ''aja'' i detta inlägg? xd aja. (haha igen)
men ja.
ska typ gå o checka tv eller nåt med the FaMiLy nuu, men ja typ.. ha det bra el nåt?
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0