lista igenigen


1. jag är cocacola beroende
2. jag är grymt blyg
3. jag har världens dåligaste kondition
4. jag tycker allt är jobbigt
5. jag tycker min näsa är en trollnäsa
6. jag har en asbra consealer för alla äckelfinnar
7. jag kan inte ova tidigt , typ
8. jag använder ord som 'typ,asså,ba som i han ba o hon ba,fitta o sånt vääääldigt ofta
9. jag ville ha bulimi för ett tag sen
10. jag ska börja motionera istället för bulimi! och äta godis en gång i veckan o dämpa drickan.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 5 – Typ av killar jag faller för.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 12 – Mitt drömbröllop.
Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 14 – Någonting jag ångrar.
Dag 15 – Innehållet i min väska.
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Vad jag åt idag.
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 19 – Min favoritfilm.
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 22 – En låt som får mig att gråta.
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 24 – Min favorithögtid.
Dag 25 – En bild på det bästa jag vet.



Kommentarer
Postat av: jenna

varför just bulimi och inte anorexi..? :p

2011-08-27 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0