Markarbete !

hejhej! Idag på ridningen så hade jag sporrar i början men de gick så dåligt så jag tog av dom, då gick de bättre, men inte så bra endå.. Körde lite markarbete idag, sen så fick chivaz fnatt och typ kastade sej åt sidan och försökte sticka flera ggr :o Han blev rädd för en gren som gned sej mot ett plåttak xD sen så red jag ut på ängen och körde intervaller, Chivaz va jätte duktig men han blev skit trött x) sen efter ridningen gick morfar med Chivaz på gräsmattan så han fick käka gräsmatte gräs :p. Nu ska jag snart åka till Johanna och lämna de blåa tränset efter som chivaz trivdes inte i de D: och så vill jag ju träffa johanna lite :D Efter de ska jag käka plankstek! :'3 och ikv kanske jag tar mej en barbackatur. De skadar inte lixom ;) Men nu ska ni få lite failade bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0