omg

är grymt trött, tror jag somnar nu.. idag har jag först åkt buss till skolan, sen typ haft en ganska azum dag. först hade vi gympa UTE i regn, så mitt hår blev fail -.- det krullade sig, jävla eva.. ne nu var jag elak, men asså endå , hon behövde inte göra nåt sånt tog mig EVIGHETER o platta .---.
aja, efter det---> engelska med yvonne. var väl sådär, gick snabbt, men va en ganska dryg lektion. menmen, slapp iaf. efter det --> NO med håkan jonsson. asså omg trodde jag skulle dö, så uttråkad jag blev.. dessutom lyssnade ja inget o när han fråga en fråga ja ba 20! o alla skrattade åt mig för de var allt under 10 XD ePiC fAiL.
sen mat. sen konsum men köpte inget. sen SO med mats. ganska chill, jag o elias typ sammarbetade xd kattis gjorde en ''tatuering'' på mig också, asså hon målade med blyerts så det blev utstickande typ, gjorde bara lite mycket ont! efter det elevens val , chill där med. men asså håkan jonsson in my <3. typ läste bara, o snackade med elias/linnea.
slutade o tog bussen hem, nu sitter jag här och har astråkigt..
väntar på att DU ska svara på min vänförfrågan...

det var lite om min dag.. hur såg din dag ut?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0