omg

jag börjar bli emr och mer inspererad av dressyrvärlden. helt sjukt för en hoppryttare om man kan kalla mig det.
jag tänker på mig själv som en hoppryttare eftersom att jag älskar hoppning mer än något annat. MEN(finns alltid men i allt. ) helt plötsligt så BAM och jag är helt förälskad i dressyrbloggar som
dressyrmupparna och dressyrfjollorna. hoppbloggar är tråkiga. men dom borde inte vara det för en ''hoppryttare''
shit, tonåren=förändring ?
dessutom har man gått o blivit kär också, inte bra,inte bra ALLS.
fan! blir arg på mig själv. varför ska jag bli kär? varför kan jag inte va en gammal äckeldam med 50 katter? okej HAHA nej de vill jag inte bli. Jag vill ha ungar, o en kille som älskar mig för just mig.
tänker bara killar på sex?
asså OMG vilket random inlägg. iaf. gått och blivit underbart kär som är underbart hemskt
hoppas ni är LYCKLIGT kära, medans man själv känner sig utnyttjad av den bäste av dom bästa..
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0