sorry.sorry.sorry!

för att jag inte bloggar fören NU. men alltså, haft lite fullt upp, (fast ne).
aa skolan va chill, men så jävla hemsk. Första lektionen, dubbellektion med yvonne -.- sen tyska med YVONNE -.-
efter det lunch, åt en babyportion o blev asmätt ;s asså vet inte vad det är för fel, men har ingen matlust längre?
iaf. efter det - musik , såg på film, slappis!
aa sen hände det en privatsak, men som tur är så blir det inte av. vem är gladast på jorden vi bor på?! <3
efter det typ matte, hur drygt som helst -.- bröt ihop mitt under mattelektionen och började storböla för dendär saken. aa, sen gympa .. den va slapp men jobbig(asså inte jobbig som trött, utan jobbig som dryg), kom försent också så vi fick ''försent sakimoj''.
sen gick vi o bytte om, sen snacka jag med jennifer och Eliaz, sen så typ åkte jag bil hem för att ena bussen var cp störd så att alla skulle åka i en o samma buss, så om jag åkt den hade jag kommit hem typ halv fem?! eller nåt..
iaf. nu sitter man här och tråkar. just hämtat mamma och åt en glassförut, så mega god alltså! den heter ''pucko''
smackar asnice, en av top 3! tycker alla ska smaka den. aja. glömde säga att när jag precis lämnat skolan ringer eliaz o frågar om jag vill hänga med honom hem, HAHA så typisk. Men ska kanske hänga med hnm hem imorrn ist, för då är mamma i kD .
titta vad långt inlägg det blev! hah, hoppas ni orkade läsa allt ^^
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0