städa rummet , åka till chivaz , ha tråkigt?

ja som ni ser på rubriken är detta min dag..
Först ska jag städa rummet med mamma för vi ska till k-staden och där blir det shopping , shopping och BARA shopping :D ska göra en vill ha lista snart till ännu ett tidsinställt ;)
sen ska jag dra mig till underbaringen chivaz :) funderar på en skritttur antingen bredvid honom eller på honom, får se vad ellinor säger, ska prata med underbaringen nummer 1 först ;)
Efter det vet jag inte.. Ha tråkigt? alltså den här dagen är grymt tråkig för vädret, men chivaz ska tas om hand, sen blir det väl slapp.. träkigt menmen.. (alltså att slappa är tråkigt idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0