Tidsinställt!

Matvanor:

Bästa maträtt? venne
Bästa dryck? cola

Hat dryck och maträtt? ehm.. cocacola cherry och hm.. fisk eller nåt

Bästa alkoholdryck? cider tror jag..

Använder du smör på smörgåsen? ja? hallå, SMÖRgåsen
Smågodis eller färdiga påsar beror på

Favoritglass? twister<3

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? hah, beror på. om vi åker t kstad eller nätet så bränner man väl säkert över flera tusen ^^

Har du mer skor än kläder? nä

Favoritplagg? leggings o tshirt

Hatplagg? linnen eller jeans venne vrf men..

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar

Vad vill du bli? venne..

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ne .-.

Är lönen viktigast? nä

Boende:

Lägenhet eller hus? hus

Framtidsplaner med boende? bo i min farfars hus
Litet eller jättestort? Drömboende? sådär.. inte för stort om man bor ensam xd dröm boende, ja tänker inte på sånt. är 14..
Landet eller mitt i stan? beror på, men landet

Mysigt eller sterilt? sterilt ? ;S ehm.. mysigt?

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? nee, Jag är 14 XD nej. ska han vara otrogen kan han inte vela ha mig.

Älskar du någon? ja

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? ja det gör den. ja

Tycker du om att dricka dig full? hahah vilken fråga.

Hemmafest eller krogen? hemma..

o:� sa�O� � whaet? o.o

Längtar du mest efter just nu: han o ellinor<3

/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0