Tidsinställt! igen

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? palla hämta den

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?soffan

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv? kalle anka xd

 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 21:04 (21:02)

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? tvN

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? cyklade

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? kalle anka xd

 

 

8. Vad har du på dig? pust. fortfarande leggings o tshirt (nu allltså, inte när ni läser)

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? ne tror inte de

 

 

10. När skrattade du senast? idag

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tapet?

 

12. Har du sett något konstigt på sistone? ja

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen? konstig

 

14. Vilken var den senaste film du såg? venne, skicka vidare kanske?

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? iphone,ny dator(eR) , grejer till mamma o pappa, moped o sånt

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.: jag är nervös för o åka buss,jag hatar folkmassor och jag hade en flygmyra på min dator förut

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? hm.... göra så HAN tycker om mig kanske? hahah självisk eller skaffa mig ponnie

 

 

18. Tycker du om att dansa? a

 

 

19. George Bush? hah vafan?

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? kanske.. Ellinor eller vanessa. Kevin eller Adam

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? ja

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? har du sushi med dig? HAH, eller typ glöm allt du gjort fel,jag lovar att det gör inget ha inte skuld för det.

 

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? dom som vill

 

// Stina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0