:tummbdown: Skolan suger :thumbdown:

idag så tog jag bussen till skolan, innan det fixade jag mig och ja, duschade. (ni får dagens outfit sen) sen framme vid skolan så gick jag in och sen kom linnea. jag o hon gick ut o mötte julia, men hanna kom sen o då drog linnea, men ja kramade julia o gick in sen :) efter de hade vi typ lektion, bild. Älskar bild, men denna bildlektion var inte rolig alls .-. massa tjat från Didrik som verkligen aldrig kan hålla käft och ha respekt -.-
Aja, sen hade vi typ.. svenska med yvonne tror jag och Didrik va asjobbig där med... efter det hade vi SO med mats, där skötte sig didrik ;o omg... sen lunch halv 12, och rast till 20 över 12, fett najs! efter de var det slöjd. det gick INTE bra eftersom vi ska göra ett förklädde, om vi ska få godkänd o jag kan inte sy... -.-
sen tyska, sååå tröttsamt.. men denna va roligare utan didrik, mycket bättre.
iaf, sen åka bil hem och käka billys pizza kebab och en smörgås ^^ sen gick ja hem o hämta datan o saker så sitter hos farfar nu med kompis (: bloggar mer sen! ;D  btw, flyttade internet hit, o de funkade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0