tyvärr inga bilder..

är stolt över mig själv, dom närmaste vet ..<3
-----------------
Tog Bussen till stallet ifrån ambjörby affären, sen åkte jag till chivaz , borstade honom o hade på flugmedel, som han tyckte va asläskigt XD gick lite med honom, men han va assur -.- sen tricktränade jag!
när jag skulle göra ''nh'' (inte nh men kallar det de) när han ska följa mig, så var han på bushumör o trodde vi skulle busa så han sparka bakut mot mig när jag vände håll X) haha söthezt <3
i hagen så busa vi litegrann;) han bet mig..........
....
btw, fick mig ett resepass också, så nu åker jag buss till chivaz, NÄR JAG VILL ;D (alltså, nu menar jag , asså när bussen går, och inte när mina föräldrar säger, inte att jag bestämmer xd)
nee, de står inte stina hedström där egentligen. redigerad!

Kommentarer
Postat av: bella

sjukt fin blogg!

följa varandra via blogglovin?

2011-08-21 @ 18:17:25
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0