PAKET!

hej! Sen jag senast bloggade så har jag varit med vendela, vi cyklade till ICA och hämtade ut 2 paket som jag tydligen hade fått O.o De ena va ett bokklubbs paket med pennskrin och massa onödiga saker ! Och de andra packetet va de 2 par benlindor! Alltså 4 stk :D Yeey ! Dom är vita :) Jag vann ju en tävling förut, där man skulle gissa olika hästraser på 3 bilder ! :D Fick rätt på alla, så då vann jag ett hemligt pris  ! Asnajs :DD:D Kom nyss ut ur duschen, gjorde hårinpackning och rakade benen, anteckna! HAH  men nu sitter jag och geekar datan ska strax välja kläder tills imorn, Imorgon kanske jag ska till Ung 08 igen, med felle. Annars åker jag till Schtaallet :D
Yey'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0