shoppat

Heeej! asså har  inte bloggat på hela dagen för att jag har varit borta heeeeeela dagen! Men nu ska jag berätta om dagen! I skolan så hade vi någon sak så man blev indelad i grupper sen så fick man svara på frågor och göra saker typ, ganska tråkigt, men sen fick vi glass och sen cyklade jag hem. När jag kom hem åt jag lite krubb sen så stack jag vidare till Stan med mamma, i stan så handla vi massa kläder och småsaker! ( Bild kommer ) sen så käkade jag toast och sen drog vi hem, i barkarby så kom jag på att jag glömde en påse på HM (aaaa) Så vi åkte tbax och hämtade den, sen hem igen. Nu kommer de bilder på de jag köpte :) Om ni vill veta vart jag köpte något så maila eller kommentera! ( mailen är [email protected] ) ( tror jag (a) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0