heey !

Heeej ! Har varit i stan hela kvällen så har inte hunnit blogga! Men idag så dansade vi dancehall/ragga, så jävla kul asså ! :D:D Vi lärde oss att skaka rumpa, asså grovshake menar jag då :o. Asnajs. Sen så drog vi ( jag felle, anna & virus ) efter mycket ( LÄS MYCKET ) letande efter en  mc donalds . Till slut hittade vi en :3 där åt ja kyckling och cola, sen drog vi hem, och en jävla cp tjej puttade mej! Respeekt gumman?! aah men sen så följde jag felle till hennes mormor för hon skulle lämna tbax hennes busskort! Sen köpte jag cola sen drog jag till bussen, medans jag väntade på bussen och ända fram till dörren pratade jag med johanna i tele :d. Åt nyss nu ska jag surfa lite! Puss
Anna wtf??!
på typ alla bilderna är de jag & felle, den sista är anna med på X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0