hästar jag hyrt

Tiramie !  Henne hade jag för 2 år sen, 2009 typ? Aa men hon var importerad från tyskland och jag hyrde henne från en ridskola, hon va super snäll ! :) Men hon lever tyvärr inte längre...:( <3
Tiramie och Bellman på bilden :)
Bellman ! :) Honom hyrde jag 2009 samtidigt som tiramie. Bellman va en ganska bråkig ponny som lärde mej skit mycke! Han kastade nog av mej minst 100 gånger ! Men tillslut fick vi tillit för varandra ! :) Hans riktiga ägare ville inte ha honom för han va så besvärlig mot dom :( Bellman är bäst...( av shettisarna ::) )
2010 så hyrde jag Belinda, bellmans mamma. Min kompis sara äger henne, belinda är lite mer än 20 år gammal, hon är världens snällaste ! :) I april samma år så köpte jag chivaz så jag hade belinda och chivaz tillsammans 1 sommar :) !
de va alla hästar jag hyrt under åren !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0