platina typ?

heej ! Sorry för asdålig up date idag D: Har vart borta hela dagen!
Men aja, idag va jag i skolan hade typ bara 3/4 lektioner chill. Sen så drog jag till frisören med vendela, där va jag i 3 timmar! :o  Där klippte jag topparna, rakade sidecuten, tonade och färgade håret. Hon han inte med allt så ja ska komma tillbaka på tisdag och då ska jag fixa sidecuten, ska raka ner ALLT så jag inte har nått hår men jag ska ha kvar är en stjärna! Hett. Sen åt vi på wayne's sen drog vi hem till ica och hämta vendis cykel sen cykla vi hem sen gick vi till tessan och va med henne ett tag sen drog vi till högby och snacka sen drog jag hem och nu är jag här :)
nu får ni bild på mitt hår!
NÖJD:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0