knazhest

TJO! berättar lite mer om skoldagen nu! Klockan 8 hade vi första lektionen, fast kl 8 fast då va jag hemma hos vendela, haha. Vi kom lite sent till träslöjden då delade i upp oss i grupper och shit :P. Sen hade vi matte, de va chill, men vi fick en läxa. Sen hade vi engelska, skit drygt :/ sen lunch då gick jag och vendela och käka lunch på ica sen gick vi till ett trapphus och satte oss, sen skulle vi gå tillbaka till skolan då va de en skiiit stor spindel ovanför dörren. SVÄR  att jag aldrig har sett en så stor..:s usch. men sen gick vi tbx till skolan och hade SO, de va chill vi bara anteckna massor, sen hade vi NO de va chill för vi snacka bara om magnetism. Sen cyklade jag hem och precis när jag ska låsa upp dörren hemma så börjar de regna och åska! Tajming?! ;) Haha, imorgon ska jag rida Polon, min kompis ponny, och om de går bra så kanske jag ska bli medryttare ! :D Då kan jag skriva om hästar :)
Men nu måste jag göra läxor :( Jobbigt..  Men ni får lite bilder :D
Fail XD
Han ville inte hoppa, då  gick han under istället, smart ponny man har XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0