visste ni?

att jag tror på horoskop? jo , det gör jag :)
det står såhär i veckorevyn om mig(skytten)
du bör ta tag i kvarglömda måsten innan du latar dig och njuter av sensommaren.
kanske får du oväntad hjälp med vissa uppgifter. 
När det gäller kärlek ligger du inte på latsidan, din charm är oemotståndlig och du drar till dig heta blickar!
En speciell person väntar otåligt på sin chans...
KÄRLEK/SEX: *****(5 av 5)
KUL/NÖJEN: ****(4 av 5)
TUR/PENGAR: ***(3 av 5)
det första med måsten, det måste varit bussen.. jag fick oväntad hjälp av jean.
kärlek stämmer in den med, och jag vet precis vem som väntar.
dessutom är kärleken på högsta nivå!
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0