Yeah mannen !!

Hej ! Sorry för asdålig update! Ska blir bättre ! :) Men idag så va jag i skolan, va galet flummig och kommenterade allt alla jävla random människor sa.. hahah sen började jag må illa för jag va så hungrig och de va somvanligt SKIT dålig mat ! euw. Men sen så hade vi spanska sen slutade vi, då drog jag, tessan & sassi hem till elina och typ flummade ! :D Sen körde vi burken ute :$ hahah ! Sen så hände de en sak sen så vi stack hem.. Eller jag och tessan åkte till henne, där käkade vi mackor och sen spela vi WII och tränade. Och jag satt och höll på med hennes gitarr hela tiden ! (A) Sen gick jag hem, tänkte ta bussen men jag gick istället. Ska börja få upp kondisen igen.:P
Men aja kom alldeles nyss hem och har galet tråkigt ! ;o Men jaja puss
asså typ sen i vintras ! ohmy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0