10 saker ni inte visste

1. jag har olika tvångstankar, som att jag måste göra så innan jag lägger mig annars händer det nåt. eller att om jag inte nuddar mattan snart så kommer någon och tar mig (hah, jag vet,löjligt)
2. jag har varit bussrädd
3. Jag är rädd för att vara med mycket människor, typ som på gröna lund,liseberg el nåt. men det har blivit mycket bättre
4. Jag gillar att fiska, men hatar att döda/äta fisk
5. Jag har gått ner 1,4 KG för att inte äta som jag ska
6. Jag har aldrig ramlat av en större häst än en cponny(tror det var en c ponny?)
7. Jag slösar pengar på saker jag verkligen inte behöver, och klagar sen på att jag har lite pengar
8. Jag vill göra allt lätt och inte jobbigt,men ofta blir det tvärtom
9. Jag trodde dressyrfjollorna var asstora,men humlidumli är större än dom (tänker på bloglovin följare nu)
10. Jag vill så gärna tävla med Amigo, men är rädd att nåt går fel, att han blir hingstig (han blir det på tävlingar, eller med andra hästar) och att jag gör bort mig, feg är ordet.
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0