Dag 01

Dag 01 - en bild på mig och 15 ord som beskriver mig/handlar om mig



- Jag tycker inte jag passar i läppglans eller läppstift
- Jag älskar mina ögon
- När jag får komplimanger tar jag dom dö seriöst
- Jag gillar ormar
- Jag tror på denna blogg
- Jag kan vara enormt kaxig, och vill alltid få min väg fram
- Jag är väldigt lättsårad och tar åt mig allt negativt
- Vill vara folk jag inte är
- Tror jag är nån
- Är mest en outsider på skolan
- Vill få höga betyg,men vill inte kallas plugghäst,så jag vill inte alltid ha alla rätt på läxan osv, för jag vill inte att folk ska se på mig som ''nörden'' i klassen
- Är rädd för att dö
- Tror på att det finns en himmel,och ett helvete
- 21 är mitt otursnummer
- Har emocore.se
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0