heey

ja. alltså min dag hittills:
mamma tvingade mig ut i skogen för att plocka lingon, tror vi fick ihop 15 liter, ungefär 200 kronor kanske. hon frågade om jag ville med en gång till nu men jag orkar inte, så himla drygt så det är inte sant x)
sen kom jag hem och typ satt vid datan. när mamma och pappa kom hem från skogen eftersom pappa skulle visa mamma nåt, så typ käka jag och sen hjälpte mamma städa lite. (måste städa ihop mitt rum också,fan)
aa, sen så åkte vi till affären, köpte veckorevyn och frida som tidningar och djungelvrål^^
just snackat (eller just och just, för en timme sen el nåt) med en kompis, och nu sitter man och tråkar.
1. tycker jag är mer mogen i texterna nu, inte överdrivet med smileysar som typ: hej :D idag har jag haft kul :D ska inte göra så mkt idag mer än det ;) utan mer utan smileys. Dock är det INTE för att jag är arg eller något, men om texterna är mer mogna , är det roligare att läsa, enligt mig!

2. varför ska allt vara så svårt? Kan inte bara gud(om han nu finns) lösa det här? Du förstör allt, du är ivägen. förlåt men du är det. jag förstår mig inte på varför allt dåligt ska drabba mig? jag mår illa av dig. fuckin' player




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0