sorry , igen!

förlåt för dålig update igår igen, men jag tog ner hagen och så satt det en spindel på min spindelpinne (pinnen som ja petar bort spindlar med) och så satt det en baota på slutet av min pinne, UH? jag sprang därifrån..
aa sen åkte jag cykel t juliasöt och red med henne, fyfan va kuul!
aa asså de va askul, men vi red på ett ställe där de var asmycket älgflugor, uu? aa, sen så typ skenade hästarna iväg 3-4 gånger, och så red vi där hanna bor, och snacka lite med henne :)
aa, nu sitter man här efter en ganska grym skoldag.
är hemma hos emelie nu, sitter o lyssnar på lite grym musik , hoppas ni har de nice!
varför är det såhär? det förstör ALLT.jag orkar inte

/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0