veckans ''Geek'' m.m

skrev en lång text och så råkar jag klicka bort allt -..-

iaf. tänkte börja med lite olika saker, som ni har chans att vinna,bli länkade,få en gratis design,och sånt.
tog nån ide från en kommentar hos ponnyfjantarna.blogg.se , hoppas det är okej sweeties!<3
aa. vi börjar med veckans geek.
Veckans Geek
Det handlar om att ni ska skicka in en bild på dig och din häst, och så ska jag och ellinor ha ett tema för den veckan typ som ''fail geek'' eller ''förtroende mellan häst och geek'' , aa ni fattar.
VECKANS TEMA ÄR bambambambambambaaaam  ''FAIL GEEK''
alltså, har ni någon failbild på dig och din häst/ponny? skicka in till [email protected] , du får såklart länk med bilden ;) tävlingen tar slut imorgon, eftersom det är söndag då.
Dagens Ras
Jag kommer ibland ha som ''dagens ras'' , det innebär att jag tar t.ex en lippizaner, och förklarar lite om den rasen,och lite fakta. Sen min egen bedömning, och sen får ni skriva vad ni tycker.
Mitt liv
ni får veta om mina problem, i olika delar
10 saker ni inte visste..
10 saker ni inte visste kommer ni få när jag får tråkigt. dessutom tycker jag att det är jätteroligt att läsa sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0